Trochu ma zamrzelo...

Trochu ma zamrzela taká malá troška arogancie zo strany pracovníka na e-shope fotoinfo.sk...

Objednával som si v sobotu nejaké foto filtre, po odoslaní objednávky ostalo už len počkať na jej potvrdenie, tak ako sa píše v ich obchodných podmienkach:
 

Všetky objednávky zadané on-line cestou alebo elektronickou poštou Vám po prijatí potvrdíme najneskôr do 24 hodín spätne elektronickou poštou alebo telefonicky.

Lenže v nedeľu nič, v priebehu pondelka takisto nič, nuž vytočil som číslo, reku že či na mňa nezabudli. Pracovníkovi na druhej strane linky vysvetlujem, že som neobdržal do 24 hodín potvrdenie o objednávke, nasleduje odpoveď a krátka konverzácia:
 

Pracovník: Cez víkend predsa nepracujeme.

Ja: Ale v obchodných podmienkach nemáte uvedené, že sa to vzťahuje na pracovné dni.

Pracovník: Tak to tam nie, ale je to predsa LOGICKÉ.

Ja: To vôbec nie je LOGICKÉ, sú e-shopy, ktoré nerozlišujú víkend/nevíkend (potvrdenie objednávky, trebárs automaticky vygenerovanej).

Pracovník: Dobre, tak vám to (potvrdenie) pošleme...

Taký nie príliš dobrý pocit mi ostal z tej konverzácie. Veď on ma mal za blba... Myslím, že pracovník tohoto typu by nemal nadelovať čierne body e-shopu, ktorý mám inak rád a aj keď zákazník som drobný a občasný, ešte to neznamená, že nepodstatný. Navyše, pracovník v čase rozhovoru netušil o akej objednávke s akou cifrou sa to bavíme. Čo keby som objednával za desiatky tisíc? Asi sa otočím na opätku a objednávku zruším.

Okrem svojich občasných a malých nákupov na fotoinfo.sk som tam pár ľudí i poslal, neviem, či odteraz bude vôľa. Ako ich mám doporučiť známemu? Dobrý e-shop ale s arogantným pracovníkom?

Nikdy by ma nenapadlo dožadovať sa potvrdenky, keby mali v obchodných podmienkach jasne uvedené, že do 24 hod. ale v pracovných dňoch. Fajn, neuvádzajú to, ale potom nech to zákazníkovi vysvetlujú spôsobom, po ktorom nenadobúda dojem, že je blb. A budem nakupovať tam, kde ma majú za blba? To by som bol riadny blbec :-) Alebo si poučia svojich pracovníkov, ako sa chovať k platiacim zákazníkom tak, aby tí nemali z toho nepríjemný pocit?

Na fotoinfo.sk určite nezanevriem, pretože sortiment ma naozaj obsiahly, len si budem dávať odteraz pozor, či arogantní pracovníci už prešli školením.


Autor:

Kategórie: