Vykoľajená električka v Bratislave

Bratislava, Jesenského Mostová ulica, 3. 9. 2008, približne 8:20 hod.

Vykoľajená električka BA Vykoľajená električka BA Vykoľajená električka BA

Keď už fakt nikto nič, tak hádžem foto aspoň ja... Otázka na bratislavčanov - to je vykoľajenie električky v Bratislave naozaj tak bežná vec, že už to ani nestojí za mihnutie v médiach? Nikde som nevidel žiadnu, ani len krátku, správu. Predpokladám a dúfam, že sa nikomu nič nestalo - tak asi preto (pre médiá slabé sústo?).

Naozaj ma "bežnosť" vykoľajenia električky zaujíma, zvlášť, ak som si kvôli tomu zažil i obchádzku 13-tkou cez tunel pod hradom - pre mňa, vidiečana, to bola priam adrenalínová jazda.

 

Autor:

Kategórie:

 

Komentáre

Anonymous's picture

zlyhanie vyhybky?

dusoft's picture

dlhodobo hanba DPB na cele s capom zahradnikom ano, je to tak bezne, ze uz skor sa smejeme nad tym (krive kolajnice, nikto sa o ne roky nestara), ako by nas to zaujalo.

dusoft's picture

ps: nie je to jesenskeho, ale mostova/nam. ludovita stura.jazda cez tunel je adrenalinovou jazdou pre hocikoho, tunel nesplna zakladne normy, trat je tam v takom dezolatnom stave, ze je povinnost elektriciek jazdit max. 10 km/h. rekonstrukcia v nedohladne. absolutna hanba.

Šlosar's picture

[3] No vidis, ani dopravny podnik v tom nema jasno, nasej elektricke radiom hlasili, ze na Mostovej, vodic si dal obchadzku aby sa vyhol a nakoniec skoncil aj tak pri tej vykolajenej so slovami "ved mi zle povedali, ze na Mostovej a je to na Jesenskeho" :-)Povinnost jazdit max. 10 km/h? Nasa elektricka isla v nom minimalne odhadom 40-60 km/h.

Mona's picture

Tak vykoľajenie som ešte nezažila. Ale už sme párkrát boli bez prúdu. To je tiež zaujímavý pohľad, keď na koľajniciach stojí cca 10 električiek a čaká na šťavu.Tunelom som voľakedy chodievala pravidelne. A vždy s pocitom, že na jeho konci nemusí byť svetlo. :D

rony's picture

nie je to az tak bezne, no pri tomto pripade sa zrejme nic vazne nestalo :-)dusoft je trochu militantny :-) ale sam dobre vie, ze mestu a DPB sa nijako dobre nedari vymena trati AJ z objektivnych pricin.Ja si napr. pamatam rekonstrukciu trate do Race a objektivne musim povedat, ze to bol dlhodoby proces a podla mna sa nedal nijako vyznamne skratit. Naproti tomu vsak sposobil znacne dopravne problemy (aj ked nie take ako ked zavru Pristavny).Problemom elektrickovej siete je aj to, ze je uzsia, tym padom je nizsia stabilita, v zakrutach sa kolajnice "lahsie" poskodzuju atd. atd.Proste je to zmes objektivnych aj subjektivnych problemov :-)Len tak bulvarne: do novin by sa takato vec dostala iba v pripade, keby sa trebars ten vozen sunul na zastavku v style Die Hard :-)

Pika's picture

hehe presne pomenovanie, nic nove v DPB, naco zase pisat o tom istom

dusoft's picture

rony: militantny, ano, lebo dlhodobo nedochadza k zlepseniu kvality cestovania.ad: die hard rusen - tusim dva-tri roky dozadu zmasakroval nezabrdzeny vozen celu zastavku. nastastie tam zrovna nikto nestal.

Anonymous's picture

Dusoft lebo je tam hw problem a ani upgrade sw nepomoze.Moj nazor je ze netreba ani tak busy ako elektricky - trate, ktorych sa zapchy moc netykaju.Lenze sucasnost naznacuje ze asi nie je uz doba ked sa s nadsenim predlzuju trate.Taka trat do dnv, rusoviec...Rony z iphone

Komentáre sú moderované, čiže zverejnené budú až po schválení. Komentáre s invektívami voči autorovi, mimo tému, vulgárne, spamujúce, budú zmazané.