Bodka za kauzou utajených čísiel

Pred týždňom som sa tak trochu pričinil o smršť, ktorá sa prehnala cez slovenské média. Taký skvelý hepening by sa ale patrilo i ukončiť. On síce vyšumel v priebehu 24 hodín, formálne sa pre mňa skončil až dnes. Pokúsim sa teda celú záležitosť uzavrieť, kvôli sprehladneniu v troch rovinách.

 

T-Mobile

Hlavný aktér... V mojom článku o úniku utajených čísiel T-Mobile som uviedol, že zistený únik som nahlásil na linku operátora, čiže reklamoval. K tomu ešte doplním, že operátorka vtedy prislúbila vec odovzdať na zrýchlené reklamačné konanie a s výsledkom sa mi ozvú do dvoch týždňov. Následne môj článok spustil procesy, ktoré reklamačný proces urýchlili ešte viac (to bol aj jeho pôvodný zámer, aj keď s nečakanou silou účinku, vďaka denníku SME).
Výsledok sa dostavil dnes o 13:35 (25. 5. 2007), v rámci mojej reklamácie zo dňa 19. 5. 2007, sa mi z T-Mobile ozvali, ospravedlnili za prípadné komplikácie spôsobené únikom utajených čísiel a ponúkli kompenzáciu - bezplatnú zmenu čísla alebo kredit 300 Sk pripísaný k faktúre. Jednu z ponúkaných možností som využil. Týmto pre mňa kauza formálne končí.

 

Média

Chovali sa korektne (korektne v tom z mysle, že si nevymýšlali), až na STV, ktorá zjavne nemá problém s neoverením si faktov ňou prezentovaných. V relácii Správy a komentáre totiž uviedli, že som prišiel na únik čísiel SIS. Prehliadol by som to, nebyť toho, že keď ma mailom kontaktoval pracovník STV kvôli pozvaniu do relácie (ktoré som odmietol), v odpovedi som mu prízvukoval, že na únik čísiel som prišiel pomocou svojho čísla a SIS som nespomínal ani len okrajovo. Za výsledok možno nemohol on, reláciu zrejme spracúva mnoho ľudí, pre mňa je ale konečný výsledok ten, že STV zavádzala a pritom nemusela, fakty mali na stole.
Ľahko ma pobavila česká MF Dnes, ktorá z mojich slov spravila menšie dramatično.

 

Návštevnosť môjho webu

Túto stať uvádzam pre kolegov blogerov, ak totiž niekto špekuloval nad tým, ako sa mi zdvihla návštevnosť vygenerovaná kauzou, sklamem ho, nezdvihla sa nijako významne. Presnejšie, nezdvihla sa vďaka tomu, že ma spomínal kde-kto. Významne sa zdvihla len vďaka službe vybrali.sme.sk. Fakt, že správa TASR (na základe článku SME), kde som bol spomínaný, prebehla mnohými slovenskými internetovými portálmi (vrátane akéhosi kysuckého i bikerského webu) a dokonca ju prebrali aj u susedov maďarov, sa na návštevnosti podpísal len pár stovkami návštev. Článok v SME, ako zdroj pre TASR, totiž môj web neuvádzal s funkčným linkom (klikacím), len vo forme bežného textu (to nie je výčitka pre SME, len konštatovanie faktu). Ak to zhrniem, návštevnosť v čase vrcholiacej kauzy bola u mňa len o málo vyššia, ako keď sa dostane akýkoľvek iný článok na titulku vybrali.sme.sk.

návštevnosť
návštevnosť v čase kauzy (vrchol vpravo)

 

Autor:

Kategórie:

 

Komentáre

Poslať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený. If you have a Gravatar account associated with the e-mail address you provide, it will be used to display your avatar.

Komentáre sú moderované, čiže zverejnené budú až po schválení. Komentáre s invektívami voči autorovi, mimo tému, vulgárne, spamujúce, budú zmazané.